پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

نظرات (37)

فرزان ازاده
14 فروردین 92 20:05
وای من نمیدونم چی بگم قربون این قیافت برم من عزیزم


ــــــــ
من قربون تو دوست خوبم و ففری نازت
مامان مارال جون
15 فروردین 92 17:14
سلام وااااااااااي چه دخمل ناز و ملوسي خدا حفظش كنه


ــــــــــــــــــــــــــ
مرسی گلم
زینب
16 فروردین 92 16:14
سلام الله اکبر ماشالله چه دختر زیبایی دارید جای شما بودم عکسهاشو رمزدار میکردم.بچه زودچشم میخوره مواظبش باش بوس بای


ــــــــــــــ
ممنون عزیزم لطف داری .
بابای ارشیا
17 فروردین 92 1:02
ماشالله به این همه زیبایی و شیرینی الهی در پناه مهربان از هر غم و درد و گزندی بدور باشی نازنین چشم اسمونی


----
مرسی از دعای قشنگتون
مامان مارال جون
17 فروردین 92 1:25
عزیزم اگر مایلی تبادل لینک کنیم


ــــــ

با کمال میل عزیزم
مهنوش مامان شروین
17 فروردین 92 2:46
هزار ماشاالله چه عروسکی داری

فدای اون چشای ابیش

براش اسفند دود کن حتما


_____
ممنون عزیز دلم

یاسی خاله هیلدا
17 فروردین 92 18:17
عززززززیزم چه قدر بزرگ شدی خوشگل خانوم
ما انقدر بهتون سر میزدیم چه تو نی نی سایت چه اینجا اما خبری نبود کلی دلمون براتون تنگ شده بود
مامانی زود زود بیا خب
یه عالمه بوس برای عروس خانومه خوشگل


____________
مرسی یاسی مهربون

چشم دیگه زود زود میایم
مامان سهند و پرند
18 فروردین 92 20:09
ووش ووش ووش ووش بخورم این عروسک رو چه تیپی زده خانوم خوشگله





ــــ

ممنون عسیسم
مامان سارا
19 فروردین 92 2:16
وای خدای من چه پرنسس زیبایی. خدا حفظش کنه


ــــ
مرسی سارا جون
سولماز
20 فروردین 92 15:00
وای چه نازه این نی نی
چه عروسک خوشگلی
چشمای این عسل به کی رفته ؟


____
مرسی عزیزم
مامان سانيار
21 فروردین 92 8:15
هزار ماشالهههههههههه خيلي ناز و خوشگله خدا حفظش كنه
انشاله كه هميشه سالم و شاد و خوشبخت باشي دخمل خوشگل


___
مرسی عزیزم
سعیده مامان آندیا
21 فروردین 92 11:53
سلام
سال نو مبارک عزیزم
این کوچولوی خوردنی عروسک نیست بلکه عروسه
ماشاالله خدا نگه دارش باشه


_______
سال نوی شما هم مبارک دوستم

مرسی عزیزم
صورتي
21 فروردین 92 14:01
ماشالله چه دختر نازي
خدا حفظش كنه زير سايه پدر مادرش


____

mer30 azizam
مامان شایان
22 فروردین 92 0:22
سلام. وای مامانش اگه پرنیا پیشم بود میخوردمش. خیلی نازه خدا برات نگه داره و از چشم بد دورش کنه.بوس بوس واسه خانم خوشگله.


ـــــ

ممنون گلم
یه مامان (مریم)
22 فروردین 92 7:29

v


ــــ
بوس
مادر دوقلوهای ناهمسن
22 فروردین 92 8:28
سلام
وان یکاد بخوانید ....
سال نو مبارک
از عروسکاش خیلی خوشگل تره


ـــ
مرسی لطف دارین
محمد
23 فروردین 92 9:02
سال نو مبارک باد ماشاءالله
مامان خانوم و بابابهرام جون
26 فروردین 92 10:25

واسه حورى جونم و برنيا و شايان جونم واقعا خوشحالم كردى خيلى وقت بود ازت خبرى نداشت عزيييييييزم دخملتو ببوس تو رو خداااااااااااااا


چشم مامان خانومی مرسی
ارغوان
26 فروردین 92 20:00
ای جوووووووووووونممممشوما خیلی خوردنی هستی آخه


ـــــ
نانا (مامان آیلین)
28 فروردین 92 17:18
جانه دله منه این..... عزیزم با اون صورت معصوم و دوست داشتنیش .. خدا برات حفظش کنه
حوریه!! پس عکسای شایان کو هان!!!
دلم براش یه ذره شده .... زوتی بیا ازش عکس بزار


ــــــــــ
آیلین جون مرسی عسیسم
عکس های شایان رو هم میذارم حتما
سئوداااااااااااا
30 فروردین 92 20:22
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی وقت بودم ندیده بودم پرنیا رو چه بزرگ شدهههههههه ماشاالله

عزیزم شناختی منوووووو سئوداممممم دلم براتون خیلی تنگیدههههههههههههه بود مخصوصا پرنیا و شایان
پرنیا خیلی ناناز شدهههه


________
مگه میشه من عزیزمو نشناسم!!

سئودا جون دلم خیلی برات تنگ شده بود
پارسا گل من
31 فروردین 92 8:00
سلام عزیزم. من قبلا پیام گذاشته بودم ولی نمی‌دونم چرا ثبت نشده. خیلی خوشحالم که حالتون خوبه. باورم نمی‌شه اون دختر بچه‌ای که وقتی به دنیا اومد هممون اون همه براش دعا کردیم الان یه خانم کوچولوی دوست داشتنی شده. خدا از چشم بد حفظش کنه.هر روز میام اینجا و عکسای قشنگشو می‌بینم.عکس پسر گلتم بذار بدجوری دلتنگشیم.


ـــــــــــ
عزیز دلم
به لطف دعاهای شما دوستای خوبم پرنیا الان پیشمه .
از لطفت یه دنیا ممنونم

آزاده و ساینا
31 فروردین 92 13:54
سلاممممممممم حوری جونممممممممممم
وایییییییی چقدر دلم تنگ شدهههههه بود واستون.....
خیلی وقت بود که بیخبر بودم.
هزار ماشاللهههههههه چی بگمممممممم که بجز قربون صدقه رفتن این جیگر خوردنی بگم زبونم قاصره... خیلی شاهکاره این خانوم گل به تمام معنا......راستی حسابییییییییی از طرف من ببوسش و صدقه بده.........
خیلی دوستتون دارم...
شایان نازنییییییییییینم رو هم ببوسسسسس
راستی الان دیگه کلاس اولی میشه یا پیش؟؟؟
ببوسشوووووووووووون جیگملهای نازنینم رو

_________

سلام آزاده جوووون
ازلطفت به دخملی خیلی ممنونم
من همین امروز داشتم فکر میکردم پرنیا و ساینا یه کوچولو شبیه به همن!
شایان امسال میره پیش .. تمام فکرم مشغوله کهکدوم مدرسه بهتره
آزاده و ساینا
3 اردیبهشت 92 12:14
عزیززززززززم به سلامتی.......آرزو میکنم موفق باشه ....انتخاب مدرسه توی تهران خیلی سخته نه بابا لطططططف داری......این فرشته کوچولو...تک تکههههه.
پرهام ومامانش
27 اردیبهشت 92 23:37
مامانی دخترتون فوقالعاده وخیلی خیلی خیلی خوشگله خدا براتون حفظش کنه بی اجازتون لیکتون کردم تا همش به این دخملی ناز سر بزنم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
28 اردیبهشت 92 23:48
سلااااااااااااامممم ماشالا واقعا خوردنی هستی عزیز خاله مامانی مرسی به ما سر زدین خدا بچه هاتون رو حفظ کنه
مامان الیناجونی
29 اردیبهشت 92 20:56
سلام ماشاا......... به این عروسه ملوووووووووووووسس چقدر ناززززززززززززیییییییی شما خاله جوووون مامانجونی واسه عروس کوچولومون حتما اسپند دودکنیییی
maman bahar
31 اردیبهشت 92 23:33
وااااااای نفسی جیملی خاله جون امیدوارم مامانی و بابایی هر روز واسه اون چشای نازت صدقه بدن
سایدونه یه دونه
7 خرداد 92 1:07
ماشالا چه خوشگله این خانوم گل
خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم بیاین


مامی امیرحسین
7 خرداد 92 22:32
ماشاا... لا حول و لاقوه الا باالله
مهسا مامان نورا
9 خرداد 92 14:44
وای ناز من ماشاله هزار ماشاله واسشون افند دود کن پرینا جون به کی رفته اینقده ماهه
مامان ثنا
10 خرداد 92 20:14
مامان پريسا
10 خرداد 92 22:47
ممنون از اينكه به وب ما سرزدين و اشتباهمونو متذكر شدين ماشالا دختر ناز و زيبايي دارين خدا حفظش كنه براتون
مامان احسان
20 خرداد 92 10:06
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید ماشالله چه کوچولوهای ناناسی خدا حفظشون کنه
مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 20:35
ایشالله عروسیت عزیزم من شمارو لینک کردم اگه میشه شمام لینکم کنین ممنون
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 0:53
چرا من لینک نیستم؟
الی مامان ماهان
26 تیر 92 12:58
عزیزم دخترت چشماش مثل چشمای پسر منه مواظبش باش چشم نخوره عزیزم اگه خواستس تبادل لینک کنیم وبلاگ ماهان رو ببین