پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

این خواهر و برادر مهربون

1392/2/10 11:55
نویسنده : مامانی
8,981 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیای ناز من در آستانه 22 ماهگی:

دست جناب شیطون رو از پشت بستن.. وروجک ترین موجودی که به عمرم دیدم!

شیرین زبون من اینا رو میگه:

بابا-مامان -عزیز-دادا(داداش) -جایزه بده - اموم( حموم)- ماخ( دماغ)- چش -ابو(ابرو) -گوش-مو-دست -پا -برف(برق)-گل- نی نی- به به- آبه- عمه- آله(خاله)-بالا-للو(پتو) -لالایی-شایا(شایان) -امید-ماسا(مهسا)

تاب تاب اگوچی بابا نداچی (تاب تاب عباسی به سبک پرنیا )

این هم خواهر و برادر مهربونل

مت

ف

بقیه عکس ها در ادامه ی مطلب

 

غتتغjمخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شیما مامان شاهین کوچولو
15 اردیبهشت 92 13:30
وااااااااااااااااااای جیگر تو چقدر خوشگلی. ماشاله... خوش به حال مامانی که دخمل نازیییییییییی مثل شما داره. دلم غش رفت. خوردنی خوردنی خوردنییییییییییییییییی . نفس من
Nar joon
19 اردیبهشت 92 14:17
هزار ماشالا خيلي خوشگلين
آرام
30 اردیبهشت 92 10:40
ماشالا پسر و دختر نازی دارین زنده باشن
مامان تربچه نقلی
31 اردیبهشت 92 14:47
سلام عزیزم بچه های خوشگلی داری خدا برات نگه داره من هم میخوا م اسم تربچه نقلیمو بزارم پرنیان امید وارم مثل پرنیای شما ناز و ملوس باشه برام دعا کن
به زودی مامان...
31 اردیبهشت 92 19:27

ای جونممممممممممممم

هزار ماشاالله به این خواهر و برادر ناز و خوشگل و خوشگل و خوردنی
عزیزم مرسی که به وبلاگ منم سر زدی
با اجازه من وبلاگتون رو لینک میکنم ....عاشق 2 تا گل نازت شدم

بازم ماشاالله



خواهش ميكنم گلم
لطف داري

مامان آرتین
1 خرداد 92 0:12
ماشالله ماشالله به این چشمای ناز اسفند دود کنید براشون
ارغوان
4 خرداد 92 11:14
الهی شایانی چقد بزرگ شده
مامان مانلی
4 خرداد 92 16:25
وای چه کوشولوهای نازی دارین خدا حفظشون کنه
من شما را لینک کردم اگر شما هم دوست داشتید منو لینک کنید
http://www.maneli_joon.niniweblog.com



با كمال ميل عزيزم
مریم (مامان آرینا)
5 خرداد 92 17:02
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم،چه بچه های نازی دارید اسپند یادتون نره
مامان الینا
5 خرداد 92 23:40
خیلی خوش اومدی به وبم .وای من عاشق دختر گلت شدم ماشالا هزار ماشالا خیلی خوشگل . من عاشق چشم آبی م
صفورا مامان آوا
10 خرداد 92 13:42
واااااااای عزیرم جفتشون خیلی شیرینن اختلاف سنشون چقدره به نظر خیلی کمه خدا حفظشون کنه
فرشته
14 خرداد 92 1:47
عزیزممممممممممممم
مامان رقیه
20 خرداد 92 9:27
من این همه ذوقو کجا خالی کنم الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سالم و سلامت باشین ایشالا خیلی ملوسن این دوتا
مریم
20 خرداد 92 16:35
ماشالله پرنیا جون خیلی خوشگله
سحر
21 خرداد 92 12:18
فداي شما فرشته هاي خوشگل بشم من جذبه شايان و چشماي پرنيا من و هلاكم كردهههههههه
مامان حسنا
22 خرداد 92 15:07
سلام ماشااله بچه هات خوشکلند خدا براتون حفظش کنه
مامان نوژاجونی
23 خرداد 92 1:27
ای جان چقدر همدیگرو دوست دارن .خدا براتون حفظ کنه گلهای ناز زندگیتو
مامان صبا
28 خرداد 92 11:11
چه دختر خوشگلی واقعاً میگم تفاوت سنی بچه هاتون 3 سال میشه دیگه! خودتون خواستید یا ناخواسته بود؟! ببخشید سوال میکنم آیا این تفاوت سنی خوبه؟اذیت نشدین؟
مامان حنانه زهرا
11 تیر 92 5:17
خدا هردوتایشونوواسه هم نگه داره
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 21:05
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامان سارا
22 تیر 92 5:14
ماشاله به هر دوتاشون جونم به شایان با اون ژست خوبش و پیرهن مردونه اش
سارینا
22 مرداد 92 14:57
سلام مامان پرنیااا منم سارینا فامیل مهرسااا دلمون تنگ شد برات جااااااان دخملت چه نازه اینجا
معصومه
24 شهریور 92 21:16
ماشالله هزار ماشالله به این دسته گلا