پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

اين روزهاي پــــرنيا ...

1392/3/20 17:25
نویسنده : مامانی
3,815 بازدید
اشتراک گذاری

تتتا

 

از تنبليه كه عكس هاي دوربين رو به هارد انتقال نميدم .

دختر خوشگلم بزرگ شده . خوب حرف ميزنه و كلمات رو ادا ميكنه .. خيلي تقليد رو دوست داره .. مخصوصا هر كاري كه من ميكنم دوست داره انجام بده . عاشق كمك كردن به ماماني تو كارهاي خونست . دوست داره همه ازش تعريف كنن وقتي لباس نو ميپوشه يا حمام ميره يا اينكه موهاش رو شونه ميكنم . عاشق مسواك زدنه و جالبه كه خوب مسواك ميزنه .  دو تا از عروسك هاش رو خيلي دوست داره و لباس هاي خودش رو تنشون ميكنه ولي بقيه عروسك هايي كه براش ميخريم رو نابود ميكنه نیشخند

عاشق مهربوني كردنه ..ناز و نوازش كردن و بوسيدن و بغل كردن رو دوست داره .

كلماتي كه ميگه زيادن ..تقريبا تمام كلمات معمولي كه ما بزرگتر ها استفاده ميكنيم .

لباس عوض ميكنه و ميره جلوي آينه و ميگه " ارنيا اوشله.. ارنيا اوشل ..به به " پرنيا خوشگله پرنيا خوشگل به به

يك هفته ميشه كه ديگه نميگه ماما و دادا و ميگه مامان و داداش و خيلي هم به حرف آخرشون تاكيد داره .

 

عاشق رقصه ميگه: مامان ني ناي ني ناي " كه منظورش اينه كه تو بخون و من برقصم و من براش ميخونم و دخملي برام دلبري ميكنه .. با يادآوريش هم دلم ضعف ميره بغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامان رقیه
20 خرداد 92 9:25
اینا الان واقعی هستن؟؟؟یا عروسک؟؟؟؟؟ صد ماشاءالله
مانی محیا
20 خرداد 92 9:50
واااای چه نی نی های نازی. خدا براتون نگهشون داره.



اب نبات
20 خرداد 92 11:02
واااای خدای من چه دخمل ناز و دوست داشتنی الهی خاله قربون این همه شیرین زبونیت بره..ان شالله همیشه تنی سالم داشته باشه دخملی ما بوووووووووووس
مامان فاطمه
20 خرداد 92 11:07
ماشاله به خانم خوشگله وشازده پسر مامانی لینکت کردم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 خرداد 92 12:32
فدای این دخمل خوشگلمون بشم من که با دلبریهاش دل آدمو میبره
سپیده
20 خرداد 92 13:37
ماشاالله چقدر ناز و دوست داشتنی هست. تمام عکسهاشو دیدم
مامان هديه
20 خرداد 92 13:55
سلام ماماني خوبي؟ ماشالله اين چشمها به كي رفته انقدر نازن چي خوردي ماماني كه بچه اولت اينطوري نشد اما دومي اينقدر ناز چشماش،

مرسي كه بهم سر زدي بووووووس

لينكتون كردم بهم بازم سر بزن تا بعد




از لطفت به دخترم ممنونم دوستم



با اينحال بايد بگم هر دو تا بچه ها تو نظر من كه مادرشون هستم زيبان و چون پرسيدين ميگم كه پرنيا به مادر خودم رفته و شايان بيشتر شبيه به پدر همسرمه .

و اين لطف شما رو ميرسونه كه چشماي دخترم رو خوشگل ميبيني




هنگامه
20 خرداد 92 14:06
وای ماشااله چه پسر و دختری ....
چقدر اون عکسی رو که شایان داره به چشمش نگاه میکنه دوست داشتم و حتما برای آرسام هم اونجوری عکس درست میکنم . مرسی از ایده


خواهش ميكنم
سحر
20 خرداد 92 14:09
قربونت برم من كه اينقدر ماهي
عكسش با حوله مثل عكس پوستريه
هميشه به وبلاگتون سر ميزنم و از ديدن عكس ها لذت ميبرم بوس براي روي ماه خودت و فرشته هاي نازت

راستي ماماني پرنيا شبيه خودته يا شايان ؟


مرسي گلم
عزيزم پرنيا و شايان خيلي شبيه به خودم نيستن
مامان هديه
20 خرداد 92 14:35
بازم اومدم دارم دونه به دونه مطالب بلاگتو ميخونم الان اونجا رو خوندم كه رفتي بيمارستان واسه سه زارين و اتفاقاتي كه برات پيش اومد نشتي كيسه آب و درد پهلوت كه نتيجش مشكل عفونت كليه هات بود و بقيه داستان
ماماني خيلي با احساس مينويسي باور ميكني اشك تو چشمام جمع شد جوري كه احساس كردم تمام مطالبت خودم اونجا بودم و مثل فيلم ميديدم صحنه هارو
يه سوال موقع سزارين فيلم بردار داشتي مگه اجازه ميدن تو بيمارستان موقع سزارين بيان فيلم بگيرن واسم بيشتر توضيح ميدي منم دوست دارم اينكارو بكنم.
منتظر جوابتم ميرم تا بقيه مطالبتو بخونم تا بعد


مرسي عزيزم
بله بيمارستاني كه من بستري شدم اجازه فيلمبرداري تو اتاق عمل رو ميدادن
مامان مانلی
20 خرداد 92 15:12
الهی جیگر این خانوم خوشگله را بخورم که ماشالله چقدر ناسه
فاطمه مامان وانيا
20 خرداد 92 17:13
ماشالا چه دخمل نازی داری براش اسپند دود کنید هر روز
مامان مریم
20 خرداد 92 17:17
الهییی چه فرشته های خوشگلی دارین ..خدا براتون حفظشون کنه..خیلی دوست داشتنین هر دوشون...ممنون از حضورت عزیزم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم


حتما عزيزم
مامان مریم
20 خرداد 92 17:28
ممنون عزیزم...شما هم لینک شدین با افتخار تمام
زهرا
20 خرداد 92 18:20
هزار ماشاالا چه نی نی های نازی داری خدا حفظشون کنه
tahmin
20 خرداد 92 18:21
خدا جوجه هاتونو برات نگه داره تا همیشه سلامت و شاد



مامان هدیه
20 خرداد 92 19:24
سلام مامانی آپ کردم و همینطور سوال دارم بدو بیا
fateme
20 خرداد 92 22:58
خدانگهشون داره واستچقدشبيه عروسكاي زندَسخيييييليييي نازه ماشالااولش فك كردم واليپيپره
fateme
20 خرداد 92 23:01
ممنون ازاينكه سرزدي


خواهش ميكنم
مینا مامی پویان
21 خرداد 92 0:08
ماشالله به این دخملی نازززززززززززززززز ببوسین دسته گلا رو از طرف من هر دوشون نازن ماشاللههههههههههه
مامان زهره
21 خرداد 92 0:33
ماشالله هزار ماشالله به اون چشمای ناز.
مامان ملیکا
21 خرداد 92 0:55
به قول معروف گودوووووووووووووووووووووو
ماشاالله به بچه های نازتون
با افتخار لینکتون کردیم


مرسي
ابجی (آرمان)
21 خرداد 92 1:21
قربونت برم. مثل عروسک می مونه
مامان رادمان
21 خرداد 92 2:34
ماشالله الهی خدا حفظشون کنه ..
مامان نیکادل
21 خرداد 92 6:25
ماشالله هزار ماشالله بووووووس
مایا
21 خرداد 92 9:39
خیلی بچه ها ی نازی داری ماشالله خدا برات حفظشون کنه عزیزم
مامان شایلین جون
21 خرداد 92 11:02
هزار ماشااله و هزار الله اکبر خدای مهربون حفظ کنه بچه های ملوستو.خیلی خیلی خوشگلن.هزار ماشااله. تورو خدا تند تند اسپند دود کن واسشون بخصوص واسه پرنیا. چون چش روشنا زود چش میخورن مراقبش باش. خدای عزیزم حفظشون کن.مامانی لینکتون کردم.من عاشق این بودم شایلینم چشاش روشن باشه مثل خودم ولی ژن باباش غالب بوددوستون داریم


ممنون عزيزم لطف داري

مامان حسنا
21 خرداد 92 11:30
سلام دخملکت خیلی قشنگه خدا براتون حفظش کنه
مامان آرتین
21 خرداد 92 12:10
جانمممممممممممممممم
سحر
21 خرداد 92 12:19
زبونتو موش گاز بگيره خوشگلههههههههه
مامان ایناز
21 خرداد 92 13:04
هزار ماشالا خیییییییییلی نازه خدا حفظش کنه. با اجازه لینکتون کردم
مامان رونیکا کوچولو
21 خرداد 92 13:10
سلام خوبی ماشااااااااااااااااالله چه دخمل و پسر خوشملیییییی دوستشون دارم. مرسی که به وبلاگ دخملم اومدی من شمارو لینک کردم. بازم بهم سربزن
ارغوان
21 خرداد 92 13:49
ای جونم X ببوسیدش حسابی
مامان ایدین
21 خرداد 92 14:05
ماشالا به این بچه های ناز نازی
هلیا دخمل خوشگل
21 خرداد 92 16:09
ماشاالله پرنیا جوووووووووووون فدات بشه خاله خیلی چشمای خوشگلی داری بیام قورتت بدم
مامان خانوم و بابابهرام جون
21 خرداد 92 16:46
يعنى من كشته ى اون نگاهاشم
ماشاالله خوشكله ها
جرا حورى جونم به ما سر نميزنى قديما جزو دوستات بوديم الانا ديكه با ما حال نميكنى
دختر و بسرت و ببوس خدا حفظشون كنه برات


عزيـــــزم شما هميشه دوست خوب من بودي و هستي .پرشين بلاگ با من لجه . بيشتر اوقات من نميتونم براي دوستاي پرشين بلاگيم كامنت بذارم
مامان شراره
21 خرداد 92 19:22
سلام.هزارماشالله به نی نیهای خوشگلتون. ممنونم که مارو لینک کردید.بااجازه منم شمارولینک کردم
ارلا
21 خرداد 92 22:08
__¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
سپیده
22 خرداد 92 0:41
مطلب جدید رمزی هست ایا لایق رمز شما هستم؟
مامان آمیتیس
22 خرداد 92 9:13
آفرين به اين دختر گل و عزيزم خوشگل خاله ماماني منم رمز ميدي
مامان آيسا
22 خرداد 92 10:10
سلام عزيزم.ماشاا...چه دخمليه نازي دارين.خدا براتون حفظش كنه.ممنون كه به وبلاگ ما سر زديد.با اجازه لينكتون ميكنم.
یاسی خاله هیلدا
22 خرداد 92 12:12
ای جوووونم قربون چشمای عروسکی بشم ماشالا پس توام مثل هیلدای ما قرطی هستی اره ؟؟؟ کلی بوس برای پرنیا جووون
ساغر
22 خرداد 92 13:48
وای قربونش خیلی نازه خیلی خوشکله خیلی دوستش دارم از طرف من یه بوس ابدارش کنید راستی لینکتون کردم بـــــــای
مامان ثمینا
22 خرداد 92 18:16
مامان نوژاجونی
23 خرداد 92 1:25
عزیزم هزار ماشاله چقدر نانازه براش حتما اسفند دودکن .یادت نره ها
مامان سويل و اراز
23 خرداد 92 1:40
سلام سلام ارنيا اوشله فداي چشاي خوشگلت عكسات شبيه عكس عروسكن خدا تو داداشتو نگه داره چش نخورين ايشالا هد بندتو هم عشقه گلم هر دوتونو ميبوسم
مامان آرتین (الهه)
23 خرداد 92 1:51
مامان الیناجونی
23 خرداد 92 18:30
سلام خوبید مشاا... به این دو فرشته خیلی ناززززن خدا واستون حفظشون کنه ممنون که بهمون سرزدید لینکتون کردم که بیشتر بیایم پیشتون شما هم بیاید پیشمون خوشحال میشیم
مامان حسنا
23 خرداد 92 19:08
سلام من با اجازتون لینکتون کردم منتظر شما هم هستم
دینا
23 خرداد 92 19:13
سلام ماجرای زایمانتو تو نی نی سایت خوندم ماشالله والحمدالله خدا بهت یه دختر نازو سالمی داد من خوندم وگریه کردم ان شاالله همیشه سلامت باشی منم زایمانم ماجرا بود ولی نه به شدت شما درکت کردم چی کشیدی انشالله کسی نبینه وهمه نینی ها سلامت به دنیا بیان تن ماماناشونم سلامت باشه امین
سمیرا
24 خرداد 92 20:17
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دلم ضعف رفت قربون چشای خوشگلت خانوم خانوما ماشالله ماشالله
مامان رونیکا (مینا)
25 خرداد 92 4:05
عزییییییزم! چقده ناز دارن، خیلی دوسشون دارم، مرتب بهشون سر میزنم.
منیره
25 خرداد 92 14:36
سلام وب خوبی دارید لطفا ب وبلاگ الیسا کوچولو سر بزنید
الناز مامان بنیا
25 خرداد 92 15:57
این واقعیه وای نههههه
مامان فاطمه
26 خرداد 92 12:47
سلام مامانی چه دخمله نازی داری ماشااله هردوشون جیگرن.
تارامامان پرتو
31 خرداد 92 14:12
بوس خاله جون مثل همیشه نازی و خوشگل عزیزم مامانش اگه مایل بودین تو قسمت نظر وبلاگ پرتو رمز رو برام بزارین مرسی
مامان ترنم
2 تیر 92 12:01
چه دخمل نازي، دلم غش رفت براشببوسشان
پرهام ومامانش
3 تیر 92 23:57
مامان رها
4 تیر 92 15:05
الهی فدای اون چشمای نازت بشم.عروسک خانم.مطمئنم خودت از همه عروسکات خوشگل تری
zahra
4 تیر 92 23:42
فداش فداش یه بوس براش کنجه لباش بیا وبم خانومی
»امان سهند و پرند
6 تیر 92 2:10
آخ که چه دلبری می کنه برات. ببوس گل های زیبات رو
مامان ساره وثنا(نى نى عسلك)
10 تیر 92 0:39
عكس سوم فوق العاده است هم از نظر زاويه دوربين هم نگاه عروسك خانوم وهم كيفيت عكس!توى مسابقه اى مجله اى شركتش نمى دى؟
دیانا
11 تیر 92 14:59
الهیییییییییییییییییییییییی
مامان محمدرضا
11 تیر 92 15:53
سلام دوست عزیز پسمل ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی
مامان سارا
22 تیر 92 5:11
الهی من فدای اون قیافه اش بشم که دخترا چقد ناس ناسی ان. الهی بگردم مامان بخونه اون برقصه آفرین به تو که مسواک خوب میزنی گل دخمر
ژالــــــــه
24 مرداد 92 11:38
عکس اولیه پرنیاست


بله پرنیاست
ابجی الیسا
30 مرداد 92 14:33
وبلاگ خیلی قشنگی ب وبلاگ الیسا کوچولو هم سربزنید . این دوتا کوچولوخیلی خوشمل هستند
مامان ٣تادخمل
13 شهریور 92 9:49
وايييييييييى چه دخمل نازوخوردنى يى