پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

نظرات (44)

سحر(آبجی محمد طاها)
15 مرداد 92 13:27
من قبلا به شما رای دادم.شما هم می تونید به من رای بدید؟کد380 به 20008080200.اگه دوست داشتید رای بدید کد رو نوشتم.ممنون
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:35
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
مامان اسما
16 مرداد 92 5:54
سلام خانومی من دوست نینی سایتیم تازه واسه دخملم وبلاگ درست کردم دوست دارم با شماتبادل لینک داشته باشم چون عاشق دخمل نازتم خوشحال میشم به مون سربزنید
مامان ساینا
16 مرداد 92 9:50
ای جوووووونم ماشالله خاله جونی خیلی خوشکلی ایشالله برنده میشی مامانی مهربون به دخترمون رای دادم
مامان عرفان
16 مرداد 92 10:52
واي عزيزم ، ماشالا مثل ماه مي موني . عزيزم الان راي ميدم . تو را خدا براش اسپند دود كنيد .
مامان فهیمه
16 مرداد 92 11:37
سلام دوست من,چه خانم کوچولوی نازی,خدا حفظش کنه,البته خدا داداش گلشم حفظ کنه من از گوشی خودم و شوهرم بهش رای دادم,انشالله برنده باشه
zahra
16 مرداد 92 14:22
سلام عزیزدلم.نه واسه دوستمه معصومه پس هدیه شو میذارم وب خودم ببینی اگه دوست داشتی بذار تو وبت
مامان اسما
16 مرداد 92 19:38
سلام روفیاجون مامان اسمام دوست نی نی سایت میشه لینکم کنی به دخمل نازتم با15تا خط مختلف رای دادیم
zahra
16 مرداد 92 22:47
دوسش نداشتی؟
zahra
16 مرداد 92 22:48
البته فکر کنم برات نظر خصوصی دادم اره؟
مامان زیبا
17 مرداد 92 1:23
سلام, من به نی نی خوشگلت رای دادم ,راستی من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن
مامان ریحانه ناز
17 مرداد 92 2:49
سلام؛من قبلا رای دادم؛به ما سر نمیزنیا؛عیدتونم مبارک
مامان دنیا
17 مرداد 92 17:01
سلام ممنون ارلطفتون خدا حفظش کنه امیدوارم که برنده باشه چون لیاقتشو داره درضمن نوع زایمانتون برام جالب بود آخه این پیشنهادرا وقتی توی اتاق عمل دکتربیهوشی به من داد خیلی ازکنترل خارج شدم ولی با خواندن مطالب شما دیدم موردی نداشته
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 مرداد 92 18:14
سلام مامان جونی... خاله جون ارشان تو وبلاگش ی آلبوم داره ک عکس دوستاشو میذاره توش. اگر قابل دونستی بهمون اجازه میدی ک ی عکس از نینی برداریم؟ اگر هم دوست داشتی خودت برامون 1 عکس انتخاب کن و آدرس آپلود شده رو برامون تو نظرا بذار. باعث افتخارمونه ک عکس نینی شما تو لیست دوستامون باشه.
آزاده
18 مرداد 92 0:19
سلام خاله جون.عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشی.من که قبلا بهت رای دادم.به ما هم سر بزن.
zahra
20 مرداد 92 21:26
کجایی ابجی؟
مامان رونيا و رومينا
22 مرداد 92 12:58
من به دختر نازتون رأى داده بودم نفر چندم شد؟؟؟
مامان مهسا
22 مرداد 92 13:21
واقعا دخترتون خیلی خوشگله من خیلی دوسش دارم به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان سارا
24 مرداد 92 0:26
قربون این پرنسس زیبا بالاخره نتیجه رای ها چی شد؟ جایزه به این پرنسس کوچولو رسید؟
zahra
25 مرداد 92 0:27
سلام گل اجی.خوبی؟من برام مشکلی پیش اومده بود نشد بیام شرمندتم گلم...پرنیام خوبه؟ قابلتو نداشت فداتشم...باشه..میخوای تلگراف کنم؟
مامان الیناجونی
25 مرداد 92 19:02
سلام عزیزم خوبید من قبلا به این فرشته کوچولوی نازززززز رای دادم انشاا... که برنده شده ما رو بی خبر نگذارید
مامان ماهان
26 مرداد 92 11:38
سلام خانمی.هزارماشالله.خدا کوچولوهای نازتون رو حفظ کنه.خاطره زایمانتون رو که خوندم دیدم حتما باید به این دختر شجاع و مامان دلیر رای داد.
zahra
28 مرداد 92 12:00
فداتشم برام وبت وا نشد بخداتقصیر من نی...قهری؟ اجی دوست دارممممم
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:54
خاله فداتون بشه
یاسمن
29 مرداد 92 12:47
سلام عزیزم خوبی؟کیانمهرم یه هفته هست به دنیا اومده ببخش دیر بهت سر زدم نتم قط بود الانم کیان خوابه اومدم تند تند خبر بدم تاذسر وقت بیام همه رو بنویسم مرسی بهم سر میزدی
zahra
30 مرداد 92 14:14
قهری بلاااااا؟ پرنیای من خوبه؟دلم براش شده یه ذره...الهی قربون چشمای نازش برم من...پست بعدیم مال پرنیاست.. د اشتی کن دیگه...تقیر وبته دیگه....اجی حوریه لوس خود خودم...بوسسسس بوسسسدست بده....حالا اشتییییی...بگو خب!!
zahra
30 مرداد 92 23:35
سلام عزیزم خوبی؟ اونم تو رو دوس داره ممنون حوریه ی گلم..لطف داری خوااااهرییی جریان بیمارستان؟هیچی دیگه...نینی مرد گلم پست بعدی برات میزارم سیو کن
سارینا
31 مرداد 92 11:28
سلام مامانیه مهربون خب دخترت واقعا نازه دیگه حقیقتو گفتم ک عروسک زندست اره کوروش فوق العاده خوشتیپه بزرگ شه قرار با دخترم ازدواج کنه
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
2 شهریور 92 13:04
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
مامان ثمین
3 شهریور 92 14:10
سلام مامانی پس کجایی خبری نشد چی شد این مسابقه
مامان تارا
5 شهریور 92 21:11
عزیزم دخترتون ئبرنده نشدن؟
بابای سارا
17 شهریور 92 15:30
سلام
ماشا آلله و هزار الله اکبر
آخه این پچه است یا عروسک!!!
لطفا به وبلاگ سارا هم سر بزنید و در مورد وبلاگ نظر بدین



لطف داريد باباي مهربون

ممنون ميشم ادرس وب سارا جون رو بذارين
شیپو
2 مهر 92 8:46
من که عاشق این فرشته ام خیلی خیلی نازهههه
مثل هیچکس
5 آذر 92 23:09
یه چیزی بگم ناراحت نمیشید ؟؟؟؟؟؟؟ اولین بار که اسمتون رو دیدم خندم گرفت گفتم چه اعتماد به نفسی، حالا فکر نکنم همچین تحفه ای باشه ،ولی راستش وقتی اومدم ودیدم کلا نظرم عوض شد چون یه فرشته رو دیدم واقعا نازه خدا براتون حفظش کنه .عزیزم غصه نخور ی که دختر نازت اول نشده این رو بدون که زیباترینه حتی اگه تقلب بشه .روزی صد هزار بار شکر خدا کنید واسه داشتن یه همچین فرشته ای .
وب کودک خلاق فردا
14 آذر 92 10:34
ماشالله به این همه زیبایی.من تو بارداریم عکس نی نی شما رو نگاه می کردم.به وب منم سر بزن و برو تو موضوعات وبم.عکسهای آتلیه ای آیلین کوچولو
ژاله مامان آیدا
26 آذر 92 16:42
هزار ماشااله واقعا زیباست
مامانِ حنـــــــا
5 بهمن 92 16:37
واااااای خدا حفظ کنه این عروسک کوچولو رو . زیباییت غیر قابل وصف عزیزکم . بووووووس . ب ما هم یر بزنید . خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم .
مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 1:37
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
زهرا
9 اردیبهشت 93 7:49
سلام عزیزم خیلی نازی ماشالله اگه دوباره تو این مسابقه ها شرکت کردین به منم بگید که بهتون رای بدم عروسک خانم
پ
5 خرداد 93 11:15
اگه میشه رمز و بده من هوادارم
sam sam
5 خرداد 93 19:40
مـــــــاشاله چه نازه چه چشمای خوشکلی داره خدا حفظش کنه.بووووووووووووس
مامان النا
30 شهریور 93 14:39
سلام درخواست دوستی دارم .... وبلاگتون رو میخوام تو لیست وبلاگهام ادد کنم اجازه میدین ؟
مامان النا
30 شهریور 93 14:41
آهان اینو یادم رفت بگم پرنیا جون خیلی شبیه برادرشوهر منه ...
پرندیس
24 آبان 93 10:15
عزیزززم چه دخمل نازی داری خدا حفظش کنه چی خوردی اینقدر چشاش خوشگل شده؟