پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

ميخوام برم دانشگاه

1392/6/18 14:56
نویسنده : مامانی
4,438 بازدید
اشتراک گذاری

ل

ل

 

 

ل

 

عكس پرنيا جوجو در مجله زيبايي شماره 85n

تو فستيوال دخملي نفر 4 ام شد از دوستان به خاطر رايي كه دادن ممنونم قلب

اين هم عكس نفرات اول تا سوم

 

رتـــــــبه اول : دنيا كوچولو از بوشهر

ا

 

البته اين عكسشو تو مسابقه شركت دادن

 

 ت

رتـــــــبه دوم : مهرساي ناز از تهران

 

k

ت

رتـــــــبه سوم: باران كوچولو از كرمانشاه

 

ا

البته تا يه روز قبل از اتمام مسابقه دخترم سوم بود ولي راي 95 درصد هيات داوره روز اخر به نفر شماره يك بود كه از قضا ايشون از فاميلاي دست اندركاراي سايت بودن و نیشخند

همه ني ني ها خوشكلن ولي  كاش ميشد تو دنياي ني ني ها حداقل تقلب نبود خنثی

 

پسندها (7)

نظرات (106)

مامان نوژا جونی
9 شهریور 92 11:09
ای جانم قربون چشمای قشنگت برم نانازی خانم.حالا چه عجله ایه عزیزم .دانشگاه رفته هاش پشیمونن
مامان محمد جان
9 شهریور 92 11:31
ماشاءالله مقنعه بهش میاد جواب مسابقه نیومد؟
مامان ثمین
9 شهریور 92 14:10
سلام مامان مهربون مرسی از دعای خوبت که واسم گذاشتی وای خدای من این کوچولوی دوست داشتنی ببین چقدرخوب چطوری عکس دخترنازمون تومجله چاپ شده لطفا راهنمایی کنید عزیزم دخترنازمون ازهرنظر اوله واین مسابقه ها همیشه باتقلب برگزارمیشه واله مطمینا اولین نفر پرنیااااااااااااااااااااااااجون هست
zahra
9 شهریور 92 14:19
از نظرم پرنیا اول دنیا دوم مهرسا سوم باران هم 100000000 اصن اون کجاش نازه؟ ا÷م ابجی
اسما
9 شهریور 92 14:29
يعني مامانش دلمو بردي با عكساي مقنعه ايش هلاك شدم خيلي محكم از طرفم ببوسش پرنيا از همشون خوشملتره مشهور هم كه شد
مهتاب
9 شهریور 92 14:43
واي ماشالله نذار عكساشو چشمش ميكنن خدايي نكرده چقدر عكس اولش معصوم و نازه اجازه ميدين سيو كنم؟ مسلمه كه تقلب شده ولي براي ما پرنيان هميشه اوله
مامان٣تادخمل
9 شهریور 92 16:49
پرنيا چه ناز شده با اون مقنعه بوسسسسسس براى اين فرشته كوچولوى ناز
فاطمه مامان الینا جونی
9 شهریور 92 18:56
سلام عزیزم خوبید وایییی مبارکه پرنیاجون برنده شدی خوشگل خاله چه عکس نازی تو مجله انداختی خوشگلکم میبوسمت
مامان حنانه زهرا
9 شهریور 92 20:24
جیگرشو بخورم .مثل ماه میمونه عزیزم.تبریک میگم مامانی
مامان تارا
9 شهریور 92 21:50
به نطرم نامردیه اون رتبه اولو ببین کجای اون خوشگله اخه
فرشته
10 شهریور 92 1:16
سلام اینا که اصلا قشنگ نیستند جوجوی تو از اینا خیلی سربود که... قربون چشماش
مامی
10 شهریور 92 1:22
دختر نازی داره خدا حفظش کنه ولی من معتقدم کل صورت باید خوش ترکیب باشه مخصوصا فرم لب ها که در زیبایی بسیار تاثیر داره نی نی اول درسته چشم رنگی نیست ولی خیییییییلی جذابه و لبهاش فوق العاده خوش ترکیبه خدا همشونو حفظ کنه ولی من عاشششششق نفر اولی شدم


ممنون عزيزم
من هم معتقدم كه همه اجزا بايد متناسب باشه نه اينكه قسمتي از صورت كه از ديدشون مشكلي داره با فوتوشاب و روتوش و ارايش ترميم بشهمخصوصا عكس بچهها

بچه ها معصومن نبايد معصوميت چهره نازشون رو با ارايش و روتوش بيش از حد از عكس محو كنيم
اون عكس رو برداشتم چون كاملا اتليه اي و روتوش شده و ارايش شده و مصنوعي بود !!! حتي لبهايي كه شما ميفرماييد تو عكس دوم ايشون كه الان هست كار فوتوشاب بود با ديدن عكس دوم ميتونين متوجه حرفام بشين
با اينحال به عقيده من اين عكس معصومانه تر و كودكانه تره
fateme
10 شهریور 92 1:47
اي جونم خوشكل خانوم دانشگاه رفتنتالخق والانصاف كه زيبايي وبايدم عكستوتومجله زيبايي چاپ كننالهي من فداي اون قيافت ولب دهنت.چقدحيف شداول نشدي خوشگلمولي خيلي ماهي عزيزمممممم
مامان ثمین
10 شهریور 92 5:44
سلام عزیزم عکس دختر نازتون تومجله سیب سبز هم چاپ شده توقسمت جشنواره همراه کدمربوطه حتما تووبلاگش تبلیغ کن تا بهش رای بدن
مابهش رای دادیممممممممممممممممممممم


مرسي كه خبر دادي دوستم
آزاده
10 شهریور 92 9:51
چه ماه شدی خاله. واقعا که نفر اول شدن حق شما بود
زهرا
10 شهریور 92 10:11
عزیزم برای ماتواولی
مامان ساينا
10 شهریور 92 10:32
الهی فدات شم ایشالله خیلی زود میری دانشگاه بهت خانوم دکتری خییییییییییییییییییلی میاد عروسکم
مامان عرفان
10 شهریور 92 11:02
الهي الهي . عزيزم ايشالا جشن فارغ التحصيلي ات در دانشگاه .
صبا بانو
10 شهریور 92 11:08
وااااا يعني جدي اين اوله!!! دخترت از همشون خوشگلتره بخدا پرنياااا چه ناز شده با مقنعه ايشالله دانشگاه رفتنش
مامان تارا
10 شهریور 92 11:30
مامی تو منو گیج کردی یعنی چی اول گذاشته بودی رتبه اول مهرسا بود پس چی شد؟
مامان تارا
10 شهریور 92 12:07
خب اونوقت باران نفر چندم میشه؟
مامان ایلیا
10 شهریور 92 12:13
سلام عزیزم عکس پرنیا تو مجله سبز هست من بهش رای دادم بابای ایلیا هم همینطور


خيلي ممنون
مامان آراد
10 شهریور 92 12:35
يه وقت فكر دل ما پسردارا رو نكن همينجوري عكساي خوشگلش رو بذار . پرنيا هميشه اولههههه ... نفر اول كه دو تا عكساش اصلا شبيه به هم نيستن ده ميكنه اين فوتوشاپ!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 شهریور 92 15:55
من فدای اون زیباییت بشم خاله ب نظر من نفر اول اصلا شایستگی اول بودن و نداشت البته قشنکگ بود ولی نه ب اون ادازه ک اول بشه. اونم با تقلب پرنیا خاله تو برا ما همیشه اولی ولی نفر دومم خیلی خوشله
مامان پرنیا
10 شهریور 92 16:07
به به چه خوشگل شدی دخمل چه رطبه ی خوبی اوردی پرنیا نفر 4 افریننننن البته به نظر من باید تو1 میشدی
مامان مهدیس و ملیسا
10 شهریور 92 16:55
عزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟
مامی
10 شهریور 92 17:34
وایییییییییییییی نفر اول که دماغش غوز نداشت لباش فوق العاده بود پس چرا عکس واقعیش انقدر متفاوته پس فتو شاپ بود
نفر اول وبلاگ داره؟


نه خانومي ولي عكساش اينجا هست

كه باز هم شبيه هم نيستن بعضياش

http://www.forum.tooptarinha.com/Thread-%D8%B9%D9%83%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%AF%D9%86%D9%8A%D8%A7-%D9%83%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88-%D9%86%D9%8A-%D9%86%D9%8A-%D8%AE%D9%88%D8%B4%DA%AF%D9%84-%D9%85%D8%A7
zahra
10 شهریور 92 19:20
میتونم بپرسم این نفر اول زیباییش چیه؟ها؟هی خدا روزگار عوض شدههههه !!سلیقه ها داغونن یا من...
سویل
10 شهریور 92 21:04
اه اه اه چه زشته نفر اول یعنی چی اگه واقعا دخترشو دوس داشتتت چرا اون عکس شو گذاشت چرا نمی خواد قیافه ی واقعی شو قبول کنه فقط بخاطره این که اول بشه وگرنه خودش می دونه که بچه یکم. بنظرممم لیاقت که نداشت . اما چراااااااااا پرنیا داره نفره اول پرنیاستتتت تبریک میگمممم
نیلوفر :)
11 شهریور 92 0:37
سلام مامان پرنیا . واقعا تعجب کردم با دیدن این دخدره ک نفر اول شده . راستش اگه بخوایم عادلانه قضاوت کنیم باید برنده ها رو از اخر به اول بخونیم البته دنیا رو بزاریم نفر 1000000000 خخخخخ راستی یه چیزی : میشه من عکس پرنیای گل رو بزارم تو وبلاگم ؟؟؟ هم تو وبلاگم هم تو یه سایتی به اسم : www.forom.tak-site.ir راستش من تو اون سایت عضوم و موخوام عکس دخی شوما رو به عنوان زیبا ترین دخی دنیا تو تاپیکم قرار بدم. اگه موافق بودید از طریق www.niloofarabi78.blogfa.com واسم کامنت کنید.
نازی
11 شهریور 92 2:19
جیگرت رو برم عزیز خوشگل خاله.بووووووس
اب نبات
11 شهریور 92 11:14
چه نازززززززززززززززززززززززززه ..چشمای نازشو نگاه ..الهی خاله قربونت بره
سویل
11 شهریور 92 15:32
ولی واقعا بچه خیلی زشده تو وبشون عکس کوچیکیش هست چشماش ابی و اینجا هیچ خبری از چشممم ابی نیست و فقط از بزرگییه دماغ خبره
lili
11 شهریور 92 16:41
be nazaram darbareh nafareh aval parti bazi shodeh shadid,be nazaram aval gol dokhtarkhodemoon baad nafar 2 baad3
نیلوفر
11 شهریور 92 21:32
مامی مهربون ج کامنتمو ندادی ؟؟؟؟
سویل
11 شهریور 92 22:04
اگه ازمممم بپرسن چقد پرنیا رو دوست داری میگممممممممممم بی نهایت و بی نهایت میبوسمت
نفر اول یعنی دماغ گنده رو ول کنین چشمای بچه سیاه تو اون عکس شده سبز دماغش بزرگه
کوچیکش کردن ولش
واقعا که زیبا نیست
ولش یادمممم بوسامو ادامه بدمم

دخترت واقعا خوشمزستا
دخترت مثل یه رویاست
فعلا بای


ممنون عزيزم لطف داري
شما كدوم سويل هستي عسيسم ؟

زهرا
11 شهریور 92 23:36
به نظر من: اول پرنیا دوم باران (البته باران خودش خوشگلتر از عکساشه) سوم مهرسا...
مامان دوفرشته
12 شهریور 92 1:29
ای جیگراین دخملوبرم من دانشگاه هم میری عزیزم
سویل
12 شهریور 92 9:13
منظورت از سویل هایی که نظر دادند.
من که اولین دفعمه به پرنیای ناز یا بهتر بگم عروسک چون شبیهه عروسکه نظر می دمم
منظورت ابن بود یا یه چیزه دیگه
از طرف منم پرنیا رو ببوسسسس


اي جونم مهلبون

اره عزيزم متوجه شدم
فكر كردم دوست قديميم هستي
مامان ٣تادخمل
12 شهریور 92 13:13
من به پرنيا جون راى دادم(پست ثابت)
حقشه كه اول شه


مرسی خوشگلم
سویل
12 شهریور 92 13:24
به دخترت نظر میدمممممممممممم
دفعه ی قبل هممم رای داده بودم

ایشالله دخملیت برنده شه


مرسی عزیز دلم
مامان ارشیا
12 شهریور 92 14:21
وای دلم غش رفت با دیدن عکسای این دختر ناز ......لینکتون میکنیم
مامان دوقلوها. پرنیااااا و الینااااا
12 شهریور 92 15:53
سلامممممممممممممممممممم چه خوشگل شده این دخملت چه معصوممممممممممممممم نگاه میکنه میخوام برم دانشگاه اونجا اولی اونجوری که معصوم نگاه میکنه ادممم میخواد واسش بمیره عالی این پرنیا چه نازه عاشقش شدمممممممممممم دخمل چه نازی قربونه اون چشای سبزت
نگاری
12 شهریور 92 16:03
ای جونم چقدر تو نازی دختر هر وقت وبلاگت و می بینم کلی قربون صدقه ات می رم
مهتاب
12 شهریور 92 17:13
سلام حوری جون ماشاله چه نفسی شده پرنیا شایان وبش چی شده دیگه اپ نمیکنی ؟



سلام عزيز دلم
امروز روز به ياد موندنيه براي من!

سودا
12 شهریور 92 17:23
سلاممممممممممممممممممممم

عشقممم پرنیااااا چطوره منو یادت اومد تو نی نی وبلاگ اشنا شده بودیمممممممممممممممممممممم

چطوری پرنیا چطوره اون موقع اون عکس های بودن که پرنیااااااااااااااااا

توی یه جعبه ی کادوئه از اون موقع نیومدمممممممممممممممم

چقد دلمممم تنگ شده واستون

خیلی قبلا اونجا باهممممم دوست شدیممممممم

اونجا که باهم یا چیزی میخواستیمم بپرسیمممممممممم

اینا اونجا اسممو ننوشته بودممممم

نوشته بودمم دختر مهربون دنیاااااااا

فک نکم یادت بیاد اونجا مسابقه های مختلف بود مسابقه بود میوه

ها مثلا بچه هارو میذاشتن وسط میوه ها و بالای عکس بچه ها شماره بود یادت اومد منو یا نه عزیزمممممممممممممم




مانان مهرسا
12 شهریور 92 18:54
سلامممممممممممممممم
تاج سرمون خوبه چرا به وبمممم
نیومدی الان دیگه بستممممممم


ادرس وبتون رو بذارين حتما سر ميزنم دوستم
مریم مامان ماهان
13 شهریور 92 11:05
عزیزم قربون اون چشمای خوشگلت برم چهارم شدنت رو تبریک میگم گلم برای من شما اولی
سودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
13 شهریور 92 13:28
شاید از فردا کم تر بیام ولی اینجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میتونممم بیام
مامان مهرساااااااااااااا
13 شهریور 92 13:38
قبلا اومده بودم گذاشته بودممممم


حالا دیگه بستمممممممممممم


هنوز شاید ندیدی. دخترت چه نازه






تو که همون سوداییییی!!!!با جند تا كاربري ديگه هم نطر گذاشتي !!!

خوب حالا هدفت خانوم مهربون؟!


مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:27
وای خدا خیلی ناز و ملوس شدی خاله بووووووووووس
مامان فهیمه
13 شهریور 92 14:53
عزیزم چقد ناز شده با مقنعه,چهارم شدنشم مبارک باشه مامان خانم ایشالله تو زندگی همیشه بین اولینا باشه
سوداااااااااااااااااااااااااااا
13 شهریور 92 16:30
نه هنوز فعلا هستممممممممممم ببخشید قهل شدییییییییییییییییی اسم خواهرم سویله و پرنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رو خیلی دوس داره تازگیا چقد زیاد سویلا زیاد نظر میدن فبلا لین طوری نبود نمیگممممممم هیچ سویلی نبود ولی این همه هم نبود البته من نمیدونممممممم شاید زیادترممممممممم بود
مامان آروین
13 شهریور 92 22:09
الهییییییییییییییییییییی عزیزم تو ماهی تو جیگری تو عسلی تو شکلاتی قربوووووووووووووووووون چشمهای خوشگلت که وصف شدنی نیست . بووووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووووووووووووس عزیزم وا که چقد دلم خواست پیشم بودی و سفت و محکم بغلت می کردم
مامان شراره
13 شهریور 92 23:45
وای مامانش توروخدا براش اسفند دود کن ووان یکاد بخون.ماشالله خیلی نازه.میترسم چشش بزنن.
سحر مامان یلدا
16 شهریور 92 1:36
ای خدا اسپند دود کن دخمری ما رو چشم نکنن...نه اینکه دوستم باشی الکی بگم نه اما هر کی چشاشو باز کنه میبینه که پرنیان جون باید اول میشد
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 10:56
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... پرنیا کوچولو روزت مبارک
مامان مریم
16 شهریور 92 11:32
مبارکت باشه خوشگل خانوم...ولی برای همه ی ما اولی
مامان مریم
16 شهریور 92 11:33
روزت مبارک فرشته کوچولو
مامان مریم
16 شهریور 92 14:58
ای جاااااااااانم ماشالله به این دختر ناز و دوست داششتنی. عززززیزم دلم میخواد محکم بغلش کنم و ببوسمش. خدا براتون حفظش کنه. عاشق اون عکسش تو مجله زیبایی شدم راستی من رای دادم. امیدوارم ایندفعه رتبه اول باشه.
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 شهریور 92 15:07
نفراول اصلا حقش نبود.استغفراالله چه قدر هم زشته ه ه ه ه ه ه.واقعا براشون متاسفم.نفر دوم و سوم قشنگن.پرنیا که مهشره. عزیزم اگه بازم مسابقه هست بگو تا منم رای بدم.
شايان
17 شهریور 92 10:40
هزار ماشاله دانشگاه بري كه اونجا رو ميريزي بهم عسلم الهي 120 ساله شي عروسك خانم
مامان پاني
17 شهریور 92 14:22
سلام خانمي تبريك ميگم دخمل به اين نازي داري به نظر من عكس شماره ا اصلا نبايد اول ميشد چون بقيه خيلي خوشگلترن مخصوصا دختر ناز شما💚💜💙💛
مامان اسما
17 شهریور 92 16:32
ای جانم هزارماشالا مثل ماهی توخانوم کوچولو خدا حفظت کنه عزیزم همه چیم بهش میادجوجه
مامان آیلین
17 شهریور 92 16:37
روزت مبارک خوشگل خانوم
مامان آیسا
17 شهریور 92 18:47
سلام عزیزم تبریک نی گم اول و چهارمی نداره شما همیشه اولی عزیزم. خاله جونی خیلی عکسات با مزه عزیزم
مامان آروین
18 شهریور 92 12:48
فرشته کوچولوی نازم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری ودر کنار پدر و مادر گلت به تمام خواسته های قشنگ زندگیت برسی میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسیدمیشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر مبارک
مامان رها کوچولو
20 شهریور 92 14:40
تا بوده همین بوده.واقعا اون دوتا عکس یه نفره؟بینی دو تا عکس اصلا هیچ ربطی به هم نداره؟!!!!!! ولی دخمل خودت خیلی گوگولیه عزیزم . میگم حراست دانشگاه به موهاش گیر نده؟؟؟
خودم
20 شهریور 92 21:09
ولی به نظر من واقعا همه این بچه ها از دختر شما خوشگلترن البته به جز نفر اول


دختر شما هم ناز و مامانیه ولی زیاد خوشگل نیست


سو تفاهم نشه ها نظر واقعیم رو دادم


نفر اول هم اون عکسش که تو مسابقه شرکت داده شده واقعا زیباست<




من كه ميدونم تو كي هستي
خودم
25 شهریور 92 23:48
اینقدر نظر من سنگینه که باید حتما یکی از آشناهاتون باشم؟







یعنی اینقدر از نظرت حرف بدی زدم؟



من آدم رکی هستم نظر واقعیم رو گفتم



من یه نی نی سایتی هستم که تو رو فقط اونجا دیدم میخوای باور کن میخوای نکن



حداقل میدونم حرف بدی نزدم ولی اینقدر ناراحت شدی که فکر میکنی آشناتم



خب سلیقه ها متفاوته یکی تا میبینه چشم طرف رنگیه جیغ میزنه ولی من اصل قیافه برام مهمتره



چشم رنگیا زیر یه سال خیلی جذابن ولی هرچی بزرگتر میشن معمولی تر میشن مگه اینکه واقعا بیس قیافشون خوب باشه



تو هم فقط از عکسای زیر یه سال دخترت برا مسابقه و ... استفاده میکنی



بابا خواهر منم یه دختر داره خیلی بامزس ولی خوشگل نیس این خیلی حرف بدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟












من نمیگم آشنا
>میدونم از نی نی سایت و میتونم حدس بزنم کی هستی عزیزم
حرف بدي نزدم كه اينا رو ميگي گفتم نظرت برام محترمه


بخدا برام مهم نیست که کی چه نظری در مورد دخترم داره





زشت یا زیبا دخترمه پآره تنمه حالا بيا از دماغش ايراد بگير يا هر جاييش من مامانشم و ايرادي نميبينم






همه برای بچه هاشون وب ساختن و ازشون تعریف میکنن







تعریف منو بذار به حساب مادریم دوست عزیز











شایان و پرنیا دنیای منن .







من دیگه عکس دخترم رو تو سایت ندارم شما خوشحال میشی؟







فقط خواهش میکنم با اسم مستعار نیا







من جنبه دارم و ناراحت هم نمیشم. حتی میتونم حدس بزنم کی هستی

پرنیا الانش هم زيباست و عكسهاش رو به زودي همينجا ميذارم تا فكر نكني به نظرم الان زشت شده كه عكسش رو نميذارم تو همين وب عكساي ماه هاي قبل هست كه همونطور معصوم وفرشته واره


روز به روز هم به نظرم زيباتر ميشه خيالت راحت


الان حرفي بزنم ميگي تعريف ميكني ولي تو خيابون وفروشگاه هر جا كه ميريم حتي مظب دكتر همه به زيباييش خيره ميشن و گاها تقاضاي عكس ميكنن


شما خودت اگه ميديدي اين همه دخترت به چشم ديگران زيباست ميتونستي خودت رو مجاب كني كه زشته براي اينكه يك نفر هي مياد ميگه بابا دخترت زشته؟؟؟؟


اينكه كدوم عكسش رو و كي و كجا استفاده كردم فكر ميكنم به خودم بيشتر مربوط باشه و بنابر اين شما دوباره اشتباه كردي


خواهرانه بهت توصيه ميكنم دنيا واون چيزايي كه دورو برت اتفاق ميوفته رو اينقدر سخت نگير و تو ذهنت براشون فلسفه بافي نكن


سعي هم نكن هر طوري شده اوني كه تو فكرته به فكر ديگران انتقال بدي


من به اين نتيجه رسيدم كه شما فقط زورت مياد از دخترم توني ني سايت تعريف ميشه و به زور ميخواي بگي همه دروغ ميگن ومن راست!!


وگرنه دخترم فقط دو سالشه زشت يا زيبا بودنش دردي ازت دوا نميكنه كه هي بيايي تووبم و اين حرفارو تكرار كني








مامان فائزه
26 شهریور 92 4:05
رمزو به منم بدی ممنون میشم مامان مهربون
سارینا
26 شهریور 92 12:03
مهرسااااااااای خاله پرنیاجون
شازده امیر و رها بانو
28 شهریور 92 12:57
عزیز دلم ماشاالله چقدر تو نازی عسلم انشاالله فارغالتحصیلی دانشگاهت
نانا
3 مهر 92 16:17
جانه دلم این دخمللللل از شایان عکس بزار حوریه که دلم واسش یه ذره شدههههه
صبا مامان هومان
7 مهر 92 1:17
این دختر اولیه عجب دماغی عمل کرده تو عکس دوم من یهو دیدم شوک شدم به نظر من پرنیا اوله عزیز دل خاله
سمیرا
10 مهر 92 8:02
وای حوریه جون من این دخمل عسلووووووووووووووووووو اصن ندیدیه بودمممممم ..ماشالله روزی 10 بارم اسفند دود کنی کمه ببوسش وشایان عسلو
asal mami anita
11 مهر 92 16:55
misheh be manam ramzo bedi man asal maman anita hastam
asal mami anita
11 مهر 92 20:41
azizam man moshkelam hal shod
مامان نیلوفر
13 مهر 92 18:45
جووونم واسه این چشمای خوشگلت. دانشگاه نری شما! میخوای بری چیکار پسرای مردم از کارو زندگی میوفتن همه عاشق این چشمای تو میشن!
فندق
15 مهر 92 11:08
من اعتراض دارم نفر اول به قشنگیدختر شما نبود.... بدون تعارف میگم...از اینجا رد میشدم دیدم...ختر شما ونفر سوم به نظرم بهترین بودند گرچه همه نی نی ها نازند...
فندق
15 مهر 92 11:09
منم با صبا بانو موافقم....
الی مامان آنیل
16 مهر 92 14:40
گلهای عزیزم روزتون مبارک
پسته خندون
24 مهر 92 21:15
اي جااااااااااااااااان چه ناناسه دخترتون واسش اسفند دود كنين چش ميخوره خيلييييييييي نازههههههه
مامان خانوم و بابا بهرام جون
28 مهر 92 15:54
رمزززززز بلييييييييييييييييييييييييز
مامان کیان و کارین
1 آبان 92 13:02
بیاااااااااااااااااااااااااا گلمممممممم خواهش دیدی بیا التماسسسس
فریده
3 آبان 92 12:15
ماشالا چه دختر نازی دارید خدا حفظشون کنه. با اجازه لینکتون کردم به وبلاگ دختر منم سر بزنید.
ریحانه
5 آبان 92 0:49
به این میگن قند و عسل
ماما هلن و الن
6 آبان 92 13:33
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا دیگه عکس نمیذاری
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:31
عزیزمممممم
ارلا
12 آبان 92 13:56
دیگه عکس نمیذاری تو رو خداااا پرنیا رو دوس داری عکس بذار
مامان رها
24 آبان 92 23:53
چرا دیگه در مورد دسته گلاتون نمی نویسید و عکساشون رو نمیذارید؟دلمون براشون تنگ شده
نوشین
13 آذر 92 0:19
سلام عزیزم شما پسرت اگزما داشت؟؟ الان خوب شده دخترت مشکل پسرتو نداره تو وب قدیمت دیدم که دکتر توصیه کرده بود دومی رو نیارید چون احتمالل اگزما برای اونم هیت می خواستم ببینم واقعا همین طوره دختر منم اتوپیک داره دارم تحقیق می کنم ببینم چقدر احتمالل داره بعدی هم سلام عزیزم خدا رو شکر مشکل اگزمای پسرم حل شد ولی تا چهارسالگی اذیت شد .خیلی موات غذایی براش ممنوع بود دخترم این مشکل رو نداشت عزیزم
وب کودک خلاق فردا
14 آذر 92 10:34
وای ماشالله چه بزرگ شده.خدا حفظش کنه
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
14 آذر 92 14:38
چه چشای ناااااااااااااااااااازی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
14 آذر 92 14:38
چش نخوره ماشالااااااااااااااااا
پانی
16 آذر 92 17:20
سلام نیلا منم ازین مخاطب خواصا داشتم تو وبلاگ جوابشو دادم اما همسرم گفت پاکش کنم حیف وبلاگ پسرمه! ماشالله پرنیا خیلی نازه هرکی هرچی گفته عقده حقارت داشته گور بابای حسودش
مامان پارسا
27 آذر 92 18:01
چقدر دخترتون ناز واقعاً خوشگله خدا حفظش کنه
محسن
23 دی 92 10:52
چشماش
sara kocholo
25 دی 92 23:30
سلامی به سپیدی برف آپم بدو بیا عزیزم رمز 9123
سارینا
5 بهمن 92 22:04
خاله ها چرا میگین مهرسای من ناز نیست؟؟؟؟؟؟
خاله حدیثه
7 بهمن 92 12:02
ای جونم اگه الان پیشم بودی اون لپای نازت رو گاز گاز می کردم خانم دکتر آینده مامانی مهربون با پست های جدید آپم حتما بیا پیشمون .
مامان مانلی
11 اسفند 92 15:47
ای جونم چه دخمل ناناسی
پریسا
22 اسفند 92 12:38
لطفا عکسای جدید پرنیا جون رو بذارید ممنون
✿نسیـــم✿
8 خرداد 93 11:25
ای جووووونم چ نازه دخترت ماشالا ماشالا اگه اول میشد واقعا حقش بود
جیران بخشنده
25 خرداد 93 9:29
خاله جونم من قبلا هم براتون نظر گذاشته بودم اگه دوست داشتید به من هم رمز بدید
فاطمه
15 مرداد 93 17:28
بنظر من پرنیا خوشگلت رتبه یک عاشق چشای ناز و معصومش شدم از طرف من یه ماچ آبدار بکن این دختر خوشگلتو