پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

نظرات (86)

maman e maneli
23 اردیبهشت 92 21:37
salam maman e mehraboon kheili dokhmaliiii naz o khastaniye mashalah (1000 mashaalah)man az zamani ke khatarere zayemanetoon neveshtin khanande web shoma boodam ke che sakhtihae keshidin behesht zire paye shomast khoshhalam ke dobare peyda kardam shoma ro dar panahe hagha hamishe shad o salamat


____

دوست خوبم
ممنون از لطفت
شیما
24 اردیبهشت 92 17:47
چه دخمل نازی دارید ماشالا هزار ماشالا خدا حفظش کنه براتون


_______
مرسي

مامان سهند و پرند
26 اردیبهشت 92 22:36
عزیزمممممممممممممممممممم
خوش تیپ موهاشوووووووووووووو


مرسي عزيزم
مامان حنانه زهرا
27 اردیبهشت 92 17:18
وااااااای خدا چه نازه دخملتون
اسفنددودکنین براش
اینم یه بوس آبدار


مرسي لطف داري
مامان نرگس
27 اردیبهشت 92 19:28
ماشالا چه دختر ناز خدا براتون نگهش داره.










مرسي عزيزدلم
مامان ساتیار
27 اردیبهشت 92 22:01
ماشاالله ماشااالله هزارماشاالله پرنیاجون.. خدا حفظت کنه..



مرسي گلم
افسانه مامان پارمین
27 اردیبهشت 92 22:33
ماشالله ماشالله دخترت چه چشمهای نازی داره ، خدا برات حفظش کنه .









لطف داري عزيزم
مامان ایلیا
27 اردیبهشت 92 22:52
سلاممممممم ... ممنون که به وبلاگ ایلیا سر زدی ... ایلیا خیلی خوشحال شد ( البته تو شکمم ) خدا شایان و پرنیا رو برات نگه داره.






اي قلبونش
مامان ایلیا
27 اردیبهشت 92 23:00
بازم سلام ... راستی وبلاگ قشنگ پرنیا رو تو وبلاگ ایلیا جونم به عنوان لینک دوستان اضافه کردم.











ممنون عزيزم

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اردیبهشت 92 23:37






سلام، ممنونم از حضورتون توی وبلاگ ِ فسقلی ِ آینده مون ...











خدا حفظ کنه نی نی های خوشملتون رو ...




خواهش ميكنم عزيزم









مامان نی نی باربد
28 اردیبهشت 92 2:22
وای خاله جون چقدر تو نازی انشاا...همیشه سلامت باشی
خاله مریم
28 اردیبهشت 92 10:51
ماشاا... دختر نازی دارید خدا حفظش کنه و همیشه زیر سایه شما سلامت باشه انشاا....








مرسي عزيزم لطف داري


مامان اميرحسين و ارميا
28 اردیبهشت 92 10:53
سلام دوست خوب ماشالا چقدر دخملتون نازه حتما براش اسفند دود كننننننننننننننن







چشم .. ممنون گلم






دختر عمه رهام جون
28 اردیبهشت 92 15:00
چه خوشگله این دخمل بخورمشاااااا

لینکتون کردم








قربونت برم عزيزم






دختر عمه آراد و آیسا
28 اردیبهشت 92 15:01
ای جانم خوشگل دوست دارم [ماچ

من لینکتون کردم






مرسي عزيزم


پگاه
28 اردیبهشت 92 16:12
هزااااااااااااااااااااااار ماشالله





چقدر نازی تو پرنیا جوووووووووونم




مرسي گلم
مهسا
28 اردیبهشت 92 16:33
دخمل خوشملت مثل عروسكه هزاااااااااااار ماشالله


مرسي گلم
مامان نرگس
28 اردیبهشت 92 16:39
واي هزار ماشالله پرنيا چقدر نازه


حتما براش اسفند دود كن ماماني







مرسي عزيزم
مهسا
28 اردیبهشت 92 16:45
ماماني خاطره تولد پرنيا رو خوندم و همينجوري اشك داره از چشمام مياد . خيلي قشنگ و با احساس نوشته بودي . مخصوصا از لحظه تولد دخترت كه با خوندنش قلبم داشت ازسينه ميزد بيرون . خدا خيلي دوستت داره مامان مهربون
اميدوارم هميشه هم خودت و هم دختر نازت سالم و سلامت باشيد .
از طرف من يه ماچ محكم از لپاش بگير .


ممنون عزيزم از دعاي قشنگت .
مامان زهره
28 اردیبهشت 92 16:54
چه دخمل خوشکلی خدا حفظش کنه پستای قبل تونو هم خوندمواز اینکه مرهون رحمت خداوند واقع شدید خیلی خوشحال شدم ارزو میکنم همیشه در کنار خانواده سالم و خوش باشید. با اجازه لینک شدید


من هم خوشحالم كه دوستاي خوبي مثل شما دارم
مامی ناتان
28 اردیبهشت 92 21:57
تمام وبلاگتون رو خوندم پسر من هم 8 ماهه بدنیا اومد اما اونقدری که شما سختی کشیدید من نکشیدم 7 مرداد 90 چند روز از سیندرلای شما کوچیکتره امادخملی نازت رو به عنوان عروس آینده خواستگاریش میکنم فداش شم خداهردو گلهاتون روحفظ کنه


اي جان عزيزم
ممنون گلم
مامان رادین
28 اردیبهشت 92 22:33
سلام به مامان مهربون



هزار ماشاله برای این دختر قند عسل



چه جالب پس پرنیا جون با رادین من هم سن هستند.



منم وب شمار و لینک می کنم





سلام به روي ماهت



خواهش ميكنم


مامان رادین
28 اردیبهشت 92 22:36
رادین من 3 ساعت از پرنیا جون بزرگتره
تارامامان پرتو
28 اردیبهشت 92 23:21
هزار ماشالا چه دختر خوشگلی چه چشمایه نازی چش نخوری ایشالا خاله جون


لینکتون کردم






لطف كردي دوستم
مینا مامی پویان
29 اردیبهشت 92 0:32
ماشالله به جون دختر و پسرت نازت
هر دوشون عینه عروسک هستن
دخملت با اون چشاش که منو دیونه کرد رسما قربونشششش
پسرت هم هزار ماشالله قیافه مردونه و جذابی داره
ببوسشون نازگلات رو از طرف من
مرسی که لینکم کردین منم با اجازه لینکتون میکنم



خيلي لطف داري عزيزم
خواهش ميكنم
فرناز/ مامان ریحانه
29 اردیبهشت 92 3:51



زهرا
29 اردیبهشت 92 10:14
هزار ماشالله به بچه هاي خوشگلت
دخترت كه ديگه هيچي نگووووووووو خيلي ماهه ماشالله


ممنون گلم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
29 اردیبهشت 92 14:20
خدا حفظ کن دخترتونو اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین


مرسي عزيزم
مامان سويل و اراز
29 اردیبهشت 92 14:21
وااااااااااااااااااااااي چه عروسك خوشگلي قربون چشمات نازي ديگه حرف زياده واسه خوشگليت ولي ديگه نميگم چشم نخوري خدا حفظتون كنه


مرسي گلم
بهاره مامان ونداد
29 اردیبهشت 92 17:20
lمرسی که وب ما سر زدید منم عاشق بچه هاتون شدم اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم


خواهش ميكنم عزيزم
مامان الیناجونی
29 اردیبهشت 92 20:59
ماشاا.... به چشات ماشاا... به موهات کلا ماشاا.................................... مامانی خیلی مراقب این پری باش


ممنون دوستم
سهیلا مامان ارتا
30 اردیبهشت 92 0:39
وای چقدر نازه این عروسکه به خدا اسفند یادتون نره هر چی عکسشو میبینم سیر نمیشم


مرسي عزيزم
مامان امیرعطا
30 اردیبهشت 92 1:24
سلام ممنون که مارو دوست خودتون کردین. دخمل شما هم خیلی نازه. ما هم لینکتون میکنیم.


مرسي
شيما
30 اردیبهشت 92 10:08
واااااااای چه دختر نااااااااااااازی دارییییی عزیزم خیلییییی خوشگله
جفت بچه هات ماهن ماااااه


آرام
30 اردیبهشت 92 10:39
وای چه دختر خوشگلی


مرسي عزيزم
MAMANE AYSA
30 اردیبهشت 92 13:45
SALAM
EY JOONAM CHE DOKHMALO PESARE NAZI DARIN KHODA BARATOON HEFZESHOON KONE





مرسي گلم
مدیا
30 اردیبهشت 92 13:51
سلام ، ماشالله چه دختری خداحفظش کنه ، 22ماهیت مبارک باشه


ممنون گلم
مامان آیلین
30 اردیبهشت 92 13:59
چه دخملی چه عروسکی چه پسری چه وروجکی خداحفظشون کنه الهی با اجازه لینکیدیمتون


مرسي عزيزم
فرنوش مامان محمدکیان
30 اردیبهشت 92 14:33
سلام عزیزم. ممنونم که به ماسر زدی . لطف کردی. ماشالله چه کوچولوهای نازی داری. خدا حفظشون کنه. یه سوال از اینکه دو تا بچه داری راضی هستی؟ من میخوام برای دومی اقدام کنم و دوست دارم نظر دوستانی مثل شما روبدونم. اگه جواب بدی ممنون میشم.
موفق باشی...


خواهش ميكنم عزيزم

بله خيلي راضيم
البته مسلمه كه يكي باشه درد سرش كمتره ولي من چون ني ني زياد دوست دارم و با تك فرزندي هم مخالفم تمام سختي هاش رو به جون ميخرم و شكر خدا راضيم .
بابای سارا
30 اردیبهشت 92 15:56
ماشااله
چه دختر ناز و خوشگلی
چه چشمهای خوش رنگی
انشاءاله خدا حفظش کنه


ممنون
مامان ساره وثنا
30 اردیبهشت 92 15:57
بيست ودو ماهگيت مبارك دختر گله.ايشاا...تولدت .ممنون كه به وب من اومدى بازم بيا ببينمت .


حتما عزيزم
هانیه
30 اردیبهشت 92 16:51
چه دختر نازی دارید ماشاا...


ممنون لطف داري
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 0:15
مامان نیکادل
31 اردیبهشت 92 5:14
ماشالله به این خواهر و برادر خوشگل
خدا حفظشون کنه ممنون که به من سر زدید منم شما رو لینک کردم خانومی


مامان نيكا
31 اردیبهشت 92 11:52
اي جان ماشالله هزار ماشالله
اگه اجازه بدید لینکتون میکنم


خواهش ميكنم
مائده
31 اردیبهشت 92 13:30
چه دختري ! ماشالله
چه چشمايي!هزار ماشالله
چه موهايي !
خوشگله نازه عروسكه منه

كنجكاو شدم دوست دارم خاطره زايمانت رو بخونم
از كجا ميتونم بخونمش ؟


ممنون عزيزم لطف داري

سمت راست وبلاگ ازليست
خاطره تولد دختركم

اين هم لينكش
http://niniparni.niniweblog.com/post2.php
معصومه
31 اردیبهشت 92 13:35
عزیزم ببخشید آدرس وبلاگ رو اشتباه گذاشتم این دو تا وبلاگ ماله منه ممنونم به اینم سر بزنی
معصومه
31 اردیبهشت 92 13:36
عزیزم هزار ماشالله دخترت واقعا نازه و من دوسش دارم اگه ممکنه منو هم لینک کن هر دوتا وبلاگمو مرسی زن عموی بردیا


ممنون عزيزم چشم لينكتون ميكنم
عمه ی آتنا
31 اردیبهشت 92 14:58
ماشااله
خدا حفظشون کنههههه
میتونم لینکتون کنم؟


خواهش ميكنم حتما
محمد
31 اردیبهشت 92 16:47



مهلا
31 اردیبهشت 92 23:23
خدا حفظت کنه خاله جون





maman bahar
1 خرداد 92 0:21
خدا حفظت کنه عروسکم
واقعا از عروسک نازتری نفسم
میشه ازت واسه امیر علی خواستگاری کنم ؟؟؟


ممنون لطف داري
اي قربون امير علي
maman bahar
1 خرداد 92 0:22
عزیزم من با اجازه لینکت کردم


خواهش ميكنم[
مامان امیرحسین
1 خرداد 92 9:49
سلام مامانی ماشاالله چه نی نی های زیبایی داری دخملی مثل خارجکی ها می مونه با اون چشمهای سبزش.هزار ماشالله،مامانی اسپند یادت نره


ممنون چشات قشنگه عزيزم
شايان
1 خرداد 92 9:54
سلام ماشاله هزار ماشاله به بچه هاي نازت اسفند يادت نره.با افتخار لينكت كردم.اگه ناراحت مي شي بگو تا حذفش كنم.


خواهش ميكنم بوس
الناز مامان بنیا
1 خرداد 92 13:33
خیلی دختز زیبای دارییییییید با اجازه لینکتون کردم از بزرک شدن بجه ها لذت ببریم تو دنیای محازی شما هم دوست داشتید لینک کنید


چشم عزيزم
ازاده مامان هانا
1 خرداد 92 20:54
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم هزار هزار هزار ماشاالله به دخترت چشماش خیلی نازه واسش اسفند دود کن تن تن. خوردنیه منهههههههههههههههههههههههههه عاشقش شدم مننننننننننننن



مرسي عزيزك

بوس
الی
2 خرداد 92 2:15
ماشااله به این دختر خوشمل و زیبا
اهوی نازتون رو بوس کنید
راستی شما رو در لیست دوستان گذاشتم


ممنونم
elnaz
2 خرداد 92 12:08
ماشااله.خيلي نازه.خدا حفظش كنه.


مامان نوژان
2 خرداد 92 19:34
ای جونم پرنیای خوشگل بااون چشای خوشرنگش مثل دخترمنه زنده باشه
22ماهگیش هم مبارک
مامان پرنیالینکتون کردم دوست داشتی بیاوب دخترم


مرسي مامان مهربون
عاطفه مامان مهرسام
2 خرداد 92 22:09
وای چه نی نی خوشگلی

مامانی اسپند یادت نره







ترنم
3 خرداد 92 10:05
وای خدا چه دختر نازی داری هزار ماشاالله خدا حفظش کنه .یعنی میشه منم یه بچه سالم و ناز داشته باشم . لینکتتون کردم به منم سر بزنید




اميدوارم عزيزم


مامان محمد پوریا
3 خرداد 92 18:21
سلام گلم ممنون که بهمون سر زدین
فرشته های قشنگی داری خدا واست نگهشون داره


مرسي گلم
مامان سهند وسپهر
4 خرداد 92 9:56
هزارررررررر ماشالا دخمل گلتون ماههههه الهیییییییییییییی خیلی نازه خدانگهش داره براتون چشم بد دور باشه ازش. قربون چشای نازش بشم . گل پسرتونم ماشالا از چهره ش محبت و مهربانی می باره خیلی آقاست . چنین فرزندانی نشان دهنده پدر و مادر با شخصیت و محترمی هستند . سایه تون مستدام.
عکسهای دخملی خیلی ناز شده توی پست "عکس" .


خيلي لطف داري عزيزم
بوووس
ارغوان
4 خرداد 92 11:10
ای جانم کوچولوی زیبارو...عکس دوم خیلی قشنگه
ببوسید شایان و پرنیا رو


روي ماهت رو ميبوسم
زنبق
4 خرداد 92 13:16
سلام مامانی عزیز شایان و پرنیا...ممنون که بهم سر زدین...لطف کردید خیلی.
ماشاالله دخترتون فرشته است...خدا حفظش کنه براتون زیر سایه ی آقا (عج)...
منم با افتخار لینکتون کردم.
موفق باشید و التماس دعا.
ببوسید فرشته هاتونو...


مرسي خانمي
(پارمیس)مامان درنیکا
4 خرداد 92 17:37
ممنون از نظر دلگرم کنندتون دختر گلمون هم کلی خوشگل و هم اسم خواهرمه


قربونت عزيزم
آرمان طلا
4 خرداد 92 22:29
خیلی دوستتون داریم



مامان نوژان
4 خرداد 92 23:12
عزیزم منم لینک می کنی




اوكي ولي آدرسي ازتون ندارم !

دخمل جیگر طلا
5 خرداد 92 12:24
اوخی چه دخمل خشملی
یه اسپند براش دود کن ماشالله
لینک شدید


ممنون عزيزم
دخمل جیگر طلا
5 خرداد 92 12:46
یه سوال کی توی خانواده یا فامیلتون چشماش رنگیه؟




مامانم و خانواده مادريم بيشترشون چشم رنگين عزيزم


مامان کیان کوچولو
6 خرداد 92 0:04
عزیز دلم چه چشمایی داری ناناز خانومی ...
مامان نیلوفر
6 خرداد 92 15:01
وااااای خدای من، این که آدم نیست!!!! فرشته است، عروسکه! خدا این فرشته های دوست داشتنی رو براتون حفظ کنه. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


قربونت برم لطف داري
شيرين مامان شادلين
6 خرداد 92 23:59
سلام خوشحالم از آشنايتون هزار ماشاالله چقدر نازند خدا حفظشون كنه لينكتون ميكنم


مرسي عزيزم
شايان
7 خرداد 92 7:17
مامی مهتا
7 خرداد 92 9:25
ای جانم ماشالله به این خواهروبرادر شیرین وخوشگل خدا براتون حفظشون کنه ... ممنونم که به وبلاگ مهتای من سر زدید ...


مرجان
7 خرداد 92 19:08
سلام عزیزم ماشالا چه جیگرای خوشگلی داری هزارماشالا به اون چشمای ناز پرنیا جونم


ممنونم
مامان حسنا
9 خرداد 92 12:18
ماشالا چ دختر نازی عزیزم ممنون ک اومدی وبم اگه دوس داشته باشی باهم دوست بشیم
مامان مازیار
9 خرداد 92 16:28
وای ماشالله من عاشق شدم .خدا حفظشون کنه .من خیلی دوست داشتم نی نی چشم آبی داشته باشم ولی نشد اما حالا یه دخمل خشکل مثل پرنیا دارم . به جای من و مازیار ببوسش. مرسی که وب ما اومدید.
صفورا مامان آوا
10 خرداد 92 13:40
وااااای خدای من قدرت خدا چقققققدر این دختر خوشگگگگگله عاشق چشاش شدم بووووووس
هلیا دخمل خوشگل
13 خرداد 92 19:07
مرسی که بهم سر زدی دخترت هزار ماشا الله خیلی خوشگله مواظبش باش
مامان سارا
22 تیر 92 5:12
چقد این رنگ مشکی بهت میاد دختر چشم زیبا
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 3:36
اپم گلم
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 13:16
عزیزم بالاخره اپ شدم بدو بیا
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 13:17
چشای این دخملو بخورم من
وب کودک خلاق فردا
14 آذر 92 10:39
خوشگلم سالم و شاد باشی