پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

پــسر پـــسر قند عســل

1392/2/10 12:07
نویسنده : مامانی
3,679 بازدید
اشتراک گذاری

شایان عزیز من در پنج سال و چهار ماهگی :

عزیز دلم مثل همیشه مهربون و دوست داشتنی .. مهربونیش و روابط خوب اجتماعیش تو فامیل زبانزدش کرده .

اگه بگم میگین مامانشه واین حرفا رو میزنه ولی شایان واقعا باهوشه ..اوائل من و باباش میگفتیم همه بچه ها همینن ولی بعد فهمیدیم شایان همیشه جلوتر از رده سنیش با مسائل برخورد میکنه .. کتاب های هوش رو دوست داره .. علاقه زیادی به ریاضی و اعداد و جمع و تفریق داره .. گیرایی فوق العاده بالایی داره . کافیه یک مساله رو یکبار براش توضیح بدم همون یکبار درک میکنه و یاد میگیره .

مساله هوش رده سنی 7 سال به بالا رو حل میکنه .. بازی های فکری رو هم خیلی دوست داره . وقتی برای خرید کتاب به کتاب فروشی میرم میبینم هر کتاب هوشی که بهم نشون میدن  شایان حلش کرده .

ولی با همه اینها بزرگترین اشکال شایان اینه که زیــــــــــــــــــــاد حرف میزنه ..کافیه یک جفت گوش مفت گیر بیاره ..دیگه خودتون حساب آخر کار رو بکنید . ر

 

این هم شایان خان و طبیعت زیبای سراوان

بف

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان اميرحسين و ارميا
28 اردیبهشت 92 10:59
با اينكه يكبار بيشتر من جنگل سراوان نرفتم اما وقتي درختا رو ديدم گفتم چقد شبيهه سراوانه بعد تو پستت خوندم كه آره اين جنگل سراوانه پس شما رشتي هستين؟؟؟؟؟؟




نه عزيزم رشتي نيستم به خاطر كار پدرم الان 4 ساله كه اونا رشتن و ما هم گهگداري بهشون سر ميزنيم

مامان نرگس
29 اردیبهشت 92 17:24
سلام چه جای زیبایی هست. ماشالا به گل پسرتون پرنیا گلی هم خیلی نازه
مامان نرگس
29 اردیبهشت 92 17:24
ممنون که به ما سر زدین. باز هم بیاین وب نرگسم
مامان الیناجونی
29 اردیبهشت 92 21:02
سلام شایان جون ماشاا... معلومه پسر خوبی هستی و هوای خواهر جونی شو هم خیلی داری
درسا کوچولو و مامان
6 خرداد 92 10:14
ممنون از حضورتون
بچه ها کنجکاون و زیاد حرف میزنن مامانی پست را اصلاح کن بزرگترین اشکال به نظرم یه جوریه شایان ناراحت نشه!!!




نه عزيزم ناراحت نميشه

زياد حرف زدن يه مشكله ديگه






مامان ساميار
7 خرداد 92 1:46
قدر بچه هاي خوشگلت رو بدون من عاشق جفتشون شدم
باباي فاطمه
9 خرداد 92 16:26
خدا جفتشون رو نگه داره
مانلی مادر باران
9 خرداد 92 17:12
ماشالا واقعا بچه هاتون نازن خدا براتون حفظشون کنه حتما همینطور که میگین پسر باهوش و مودبیه ولی فکر میکنم حرف زدن خاصیت بچه های باهوش منم یه دختر دارم که بردمش تست آیکیو از نرمال خیلی بالاتر و تقریبا زیاد حرف میزنه خاصیت باهوش بودن و زندگیهای آپارتمانی الانه
سحر
21 خرداد 92 12:16
شايان خوشگل و مهربون و باهوش
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 0:51
به به چه عجب کم پیدا بودین واقعا خوش به حال این گل پسر
مامان سارا
22 تیر 92 5:15
به به چه جای باحالی
پرندیس
24 آبان 93 10:32
وای خاطره زایمان عجیبی داشتی چقدر خدا بهت کمک کرده خدا را شکر