پرنیا پرنیا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

روزمره های من و بچه ها

نظرات (19)

سجاد
7 فروردین 92 22:17
پیش منم بیا
كيانا-مامان آوا
10 فروردین 92 13:30
وااااااااااااي عزيزم چه دخملي شده پرنيا خانومت...خيلي وقت بود نديده بودمش ....خانوم شده ديگه واسه خودش...چه زود گذشتتتت!!! ميگن بچه همسايه زود بزرگ ميشه ها



ـــــــــ

کیانااااااا جون بوس
sarayy
11 فروردین 92 10:42
ماشالله خیلی دخمل نازی دارید هر روز براش اسپند دود کتید


ـــــ
ممنون گلم
ترنم
11 فروردین 92 11:20
خدا حفظش کنهههههههههههههههه

نمی گی عکساشو گذاشتی من میام می خولمششششششششششششش
دعا کن خدا یکی از این نازا و سالما به من هم بده


ـــــــ
مرسی گلم

ایشالله خدا یه نی نی خوشگل و آروم( نه مث پرنیا شر و شیطون) نصیبت کنه
مامان سهند و پرند
11 فروردین 92 13:05
عزیز دلمممممممممممممممممم.چقدر دلم براش تنگ شده بود.چه خانمی شده


ـــــــ

ممنون زهرای نازنین
منیس مامان برسام
14 فروردین 92 12:57
اول از همه عیدت مبارک عزیز دلم و ایشالا کنار دو تا خوشگلت سال خوبی داشته باشی
دوم اینکه دلمون برات تنگ شده تونستی بیا کلوپ مامانای 90


ــــــــ
عید شما هم مبارک منیس جون .
چشم عزیزم در اولین فرصت میام حتما
ملوس
17 فروردین 92 22:28
هزاررررررررررررررررر ماشالا....
دخملی منم 33 هفته دنیا اومد...کلی غصه خوردم ولی خدارو شکر گذشت والان 3ماهشه

ـــــــ

خدا رو شکر که دخملیت سالمه
مامان سارا
19 فروردین 92 2:17
چه دختری چه عشقی چه زیبایی
خدا حفظت کنه عسلک


ــــ
مرسی سارا جونی
سودی مامان ایلین و یاسمین
19 فروردین 92 18:51
سلامممممممممممممممممممم
چطوری؟دلم برات نقطه شده بود خاله ریزه ماشالا خانومی شده برای خودش
گل پسرت خوبه؟
بهمون سر بزن منتظریم
بوسسسسسسسسسسسسس


______

سودی جونم مرسی / دل منم براتون تنگ شده
مهرناز ( مامان بهار و باران)
19 فروردین 92 20:36
وای سلام عزیزم خیلی وقته ازت بیخبرم امروز اتفاقی اسم بچه ها رو دیدم اومدم تو وبلاگتون وای هزار ماشالله مثه عروسکاست این دخمل تورو خدا براش اسفند دود کن دلم غش رفت عزیزممممممممممممم می بوسمتون دلم براتون تنگ شده


_________

تو عشقمــــی مهرناز

فرزانه
21 فروردین 92 21:13
سلااااااااام دوست خوبم هزار ماشالله چه دخملی شده ...عسییییییییییییسم... میبوسم شایان جون و پرنیای عزیزم رو سال خوبی داشته باشین ..


___

مرسی فرزانه جون
مامان آرتینا
27 فروردین 92 17:24
چقدر نازی دخملی
مامان آرتینا
27 فروردین 92 17:25
چقدر نازی دخملی





ــــ

مامان رها
27 اردیبهشت 92 16:02
وااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااای من.این دخمله چه ناز نازیه.کجاست من بیام بخورمش.واقعا زیباست.خدا حفظش کنه.خیلی بخوریه ماشالا.یکی منو بگیره من از خود بیخود شدم.........
مریم مامان آوا
28 اردیبهشت 92 12:16
هزار ماشاءالله چه دسته گلهایی دارین. خدا حفظشون کنه براتون
مامان محمدکیان
1 خرداد 92 15:34
چه دخمل نانازی!! چه عکسای قشنگی!!
مامان حنانه زهرا
6 خرداد 92 4:49
خیلی نانازه عکاسش چه باسلیقس ماشالله به پرنیاجون
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 2:50
من دوباره اومدم



ارسطو و مامانش
10 مرداد 93 1:15
چشاش منو کشته. االهییییییی. ببوسیدش از طرف من این ناز دخترو